torsdag den 19. juni 2014

Århus workshop

Flere har skrevet og spurgt til endnu en Århus workshop - I er så søde, jeg bliver så glad!
Den er nu planlagt, lokalet er booket til 1. og 2. november og I er mere end velkomne.

En weekend workshop i Århus koster 2300 kr - men køber du din plads idag kan du spare 300 kr - jeg har sat prisen ned til 2000 kr og tilbuddet gælder hele dagen idag - torsdag. Imorgen koster en plads igen 2300 kr - så måske er det idag du skal tage en hurtig beslutning???

Køb din plads her

PS: 1 plads tilbage på Odense workshoppen d. 4. og 5. oktober - køb din plads her - du kan lige nå det.

Billederne her af Sofus, tog Camilla for efter hånden lang tid siden. Jeg skal mødes med hende om lidt og vi skal planlægge en masse projekter, som vi går og hygger os med. Fik lige lyst til at vise disse billeder igen - både fordi de er skønne, de stammer fra en SKØN dag og et skønt samarbejde og så fordi den sweat som Sofus har på, nok er blevet noget af det mest populære at sy på Syskolen. Jeg tager selvfølgelig mønsteret med til både Odense og Århus i ALLE størrelser - str 6 mdr til str XXL:-)

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor det lyder som en hyggelig dag. Camille (min datter) har jo lige skiftet skole, og jeg synes at en af drengene i den nye klasse var SÅ bekendt men slog det væk. Og sjovt nok viste det sig at det var lige netop Sofus, som jeg jo havde set så mange fine fotos af her på bloggen og på Camillas blog. Verden er lille! Line, ha' verdens bedste sommer - jeg kommer på et fredagsfix i september når dagene kommer på:-))) Knus fra Helle Sandby

    SvarSlet
  2. Hej Helle. Camilla fortalte det godt - verden er altså lille. Jeg glæder mig til at se dig igen, det er alt for længe siden. Gooooooo sommer! Datoerne kommer snart:-)

    SvarSlet